27.01.2021.
Polazna točka stvaranja učinkovitog i prepoznatljivog vizualnog identiteta je postojanje jasne strategije brenda koja drugima daje do znanja tko ste, čime se bavite i za što se zalažete. Koja je vaša svrha, što vas izdvaja od konkurencije i koja je vaša ciljana publika?
Odgovori na ova pitanja čine srž opisa vaše djelatnosti i kompas su vodilja prema kojima se kreiraju svi elementi vizualnog identiteta.
Vizualni identitet čine različiti grafički elementi – logo, ikona društvenih mreža, paleta boja, tipografija, pa čak i fotografije koje koristite.
Važnost logotipa
Logo je vaš zaštitni znak, glavni predstavnik vizualnog identiteta vašeg brenda na tržištu, nešto po čemu ćete biti prepoznatljivi. On je unikatni simbol vaše tvrtke ili organizacije.
Dizajn logotipa te ostalih sredstava komunikacije prvi su koraci u stvaranju dobroga brenda.
Pomno dizajnirani logotip može izgraditi povjerenje između vaše tvrtke i klijenata, pospješiti vizualni identitet i osigurati profesionalni dojam uhodane tvrtke. On vizualno prezentira vrijednosti, uvjerenja i funkcije tvrtke ili brenda.
Jak logotip = Jak brend
Kao što smo već rekli, vaš logotip je zapravo glavni identifikator vaše robne marke. Njegova je glavna zadaća izgraditi prepoznatljivost brenda i biti vizualni prikaz onoga što jeste i što nudite.
Jak logotip i brend trebaju vas dovesti do točke u kojoj vaši klijenti neće morati na svjesnoj razini razmišljati o značenju određenog znaka, već će na prvi pogled automatski prepoznati brend i na licu mjesta donijeti zaključke o onome za što se isti zalaže i čime se bavi.
Ovakva je vrsta prepoznavanja robne marke moguća kada imate snažan brend koji se na tržište plasira putem logotipa, natpisa i oglašavanja. Ljudi već na prvi pogled prepoznaju vaš brend, a što češće susreću vaš logo, to će vas više pamtiti kao relevantnu i kvalitetnu tvrtku za određeni proizvod ili uslugu.
Dizajn loga
Dizajn logotipa i cjelokupnog vizualnog identiteta tvrtke ili projekta, te njegova provedba kroz sve javne i interne nastupe, dovodi do jasne i koherentne komunikacije osnovnih vizualnih karakteristika i poruka.
Logotip je presudan za poslovni uspjeh prepoznavanja robne marke. Svima nam je dobro poznat Nikeov "swoosh" logo – koji je na početku imao i popratni tekst. Nike, Apple, Mercedes i Coca-Cola, samo su neki od primjera ekstremno uspješnih loga s kojima se malo tvrtki može pohvaliti.
Usudite se biti drugačiji sa svojim logotipom, jer logotip vaše tvrtke potrošačima govori zašto je vaše poslovanje jedinstveno. Možda u vašem gradu postoji još 50 kafića, ali vaš je jedini koji se zalaže za održivost – a vaš zeleni, zemljani logo jasno prenosi tu poruku.
Dobro dizajnirani logotip tvrtke može pomoću prave ikone ili odgovarajućeg fonta prenijeti sve od pozadine tvrtke (profesionalna, opuštena, zabavna) do vaše misije (zabava, učinkovitost i inovativnost).
Drugim riječima, vaš logotip je medij koji prenosi vaše vrijednosti i pokazuje potrošačima zašto niste poput svojih konkurenata – bolji ste.
Budući da je dobar logotip vizualni, estetski ugodan element, on pokreće pozitivno podsjećanje na vašu marku, što samo ime vaše tvrtke možda ne bi uspjelo.
Identitet i dosljednost
U današnje doba tvrtke postoje na raznim platformama, uključujući web stranice, blogove, društvene mreže, letke, posjetnice itd. Pobrinite se da je vaše poslovanje vidljivo i pravilno zastupljeno gdje god se pojavi.
Ovakva dosljednost osigurat će vam da zadržite profesionalni imidž i povećati vrijednost brenda te učvrstiti odanosti robnoj marki koju gradite.
Unaprijedite svoje poslovanje i s povjerenjem se obratite našem timu stručnjaka – bilo da vam treba savjet ili ponuda za izradu loga!