Klijent: Inovativni Zadar
Projekt: Upravljanje društvenim mrežama (01/2018-01/2020)
Zadatak:
Potrebno je napraviti kompletan rebranding, te osimisliti sadržaj i vizualni nastup za Facebook i Instagram.
Rješenje:
Inovativni Zadar je tvrtka kojoj su klijenti u prvom redu poslovni ljudi, s naglaskom na poduzetnike početnike. Kompletan vizualni identitet prožet je elementima poslovnog karaktera. Sve fotografije označavaju se logotipom u nekoliko boja iz knjige standarda koje se izmjenjuju. Također, dio sadržaja su i inspiracije, koje smo također prilagodili ostatku vizualnog identiteta, čime se dobiva razigranost i dinamika, a istovremeno i sklad i predvidivost. To je kod društvenih mreža odlično, jer Vas na taj način klijenti zapamte te im lakše privuče pažnju objava koja im izgleda poznato. Sadržaj također mora biti zanimljiv, ali svakako i jezgrovit i informativan.