Klijent: Teatro Verdi (Dell Invest d.o.o.)
Projekt: Dizajn logotipa, Izrada Knjige Grafičkih Standarda, izrada vanjske reklame, uređenje interijera
Zadatak:
Otvaranje novog hotela u srcu Zadra, potrebno je osmisliti logotip i vizualni identitet. Znak za logotip trebao bi se bazirati na slovu V, koje mora istovremeno biti moderno ali i rustikalno. Svi materijali bi trebali u sebi sadržavati dozu prošlosti, ali i dozu modernog, s elementima luksuza.
Rješenje:
Logotip se sastoji od znaka, koji je prema želji klijenta baziran na stiliziranom slovu V. Korištenje moderne tipografije u kombinaciji sa stiliziranim listićima, uz korištenje zlatne boje (foliotiska) postiže upravo efekt kojeg je klijent tražio. Knjiga standarda obuhvatila je razne materijale koji će hotelu zatrebati u svakodnevnom poslovanju, neke od njih smo i izradili u našem grafičkom studiju, npr. Memorandume, vizitke, omote kartica za sobe, hangere za vrata, oznake za wc, higijenske trake za wc... Posebno smo ponosni na dvije vanjske reklame od čelika, obojane prema dogovoru s klijentom i dodatno istaknute rasvjetnim tijelima. Sudjelovali smo i u unutarnjem uređenju hotela: od forexa smo izradili brojeve za sobe i veliki logotip na recepciji, u hodniku smo dizajnirali i postavili zidnu tapetu, a sobe su opremljene starim fotografijama Zadra otisnutima na canvas platnu. Staklena vrata koja vode prema sobama hotela obložili smo pjeskarenom folijom, iz koje je izrezan znak “V” iz logotipa.